- A társasház átvételekor megtörténik a komplett (építészeti és épületgépészeti ) műszaki állapotának felmérése, ez alapján készítünk egy rövid, közép és hosszutávú felújítási tervet, és ezt megalapozó finanszirozási elképzelést
- A továbbiakban a Társasház működtetése és karbantartása a fenti terv közgyűlés által jóváhagyott általános tervével összhangban történik
- A Társasház épületének karbantartása, beleértve a takarítás, és minden egyéb szükséges, rendes karbantartási és javítási munkát
- Alvállalkozók tevékenységének folyamatos ellenőrzése,
- Társasházi hibaelhárításra internetes és 24 órás telefonos hibabejelentés alapján
- Káresemények bekövetkezte esetén teljeskörü biztosítási ügyintézés a bejelentéstől a kárkifizetésig (ebbe bele értendő szükség esetén a peres eljárás végigvitele is) ebben jelentős segítség a tíz éves kárszakértői és bírósági tárgyalótermi tapasztalat (mindkét oldalon)
- Karbantartási munkálatok megrendelése, elvégzése a Számvizsgáló bizottsággal együttműködve történik
- Rövid, közép, és hosszú távú felújítási terv készítése a tulajdonosok igényeinek és anyagi lehetőségeinek megfelelően
A közös képviselői díj a felsorolt feladatokon felül tartalmazza az ügyviteli költségeket is: nincs külön postaköltség, fénymásolási díj, szerződéskötési díj, stb.